نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
233
-
الف
+

از آوازخوان های گروه ششم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» حمایت کنید

علاقه مندان تا روز دوشنبه 9 دلو(بهمن) 1402 فرصت دارند به آوازخوان مورد علاقه خود در گروه ششم مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ رای دهند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت ششمین گروه مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» روز پنجشنبه 5 دلو (بهمن) 1402از کانال آی فیلم2 به نشر رسید.

در این مرحله «فیروز سعیدی»، «مرصاد عزیزی»، «فرهاد صدیقی»، «نادر مجیدی»، «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با هم به رقایت پرداختند که از بین آنها «نعمت الله احمدی» و «فریدون خانی» با رای داوران به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

«فرهاد صدیقی» و «نادر مجیدی» از شرکت کنندگان گروه ششم برای راهیابی به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند و «فیروز سعیدی» به دلیل کسب دو رای منفی و «مرصاد عزیزی» به خاطر انصراف از این مرحله وارد فرایند رای مردمی نگردیدند.

علاقمندان می توانند به دو آوازخوان باقی مانده از این گروه رای دهند تا بر اساس آراء، یک نفر از این گروه به مرحله 18 بهترین راه پیدا کند.

اسامی اشتراک کنندگان گروه ششم مرحله 42 بهترین که وارد فرایند رای مردمی شده اند، به شرح زیر است:

«فرهاد صدیقی» کد 42112

فرهاد صد یقی

«نادر مجیدی» کد 42114

نادر مجیدی

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 9 دلو(بهمن) 1402 کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

فصل چهارم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» از افغانستان و «فرقت سعید» از تاجیکستان روزهای جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ /ح ح

نظر شما
ارسال نظر